9.-16. augustil 2014 osalesid kümme Tartu Kivilinna Kooli õpetajat koos teiste Tartu koolide õpetajate ja lasteaia juhatajatega Norras toimunud koolitusel, kus õpiti põhjalikumalt tundma uut õppekeskkonna kujundamise ja pedagoogilise analüüsi mudelit, mis lühidalt kannab nime LP-mudel. Antud mudelit hakkavad esmalt Tartus rakendama kolm kooli: Tartu Kivilinna Kool, Tartu Hansa Kool ja Tartu Annelinna Gümnaasium. Edaspidi laieneb mudeli kasutus ka teistesse Tartu koolidesse ja samuti ka lasteaedadesse. LP-mudeli põhieesmärgiks on läbi keskkonna muutmise mõjutada õpilaste käitumist. Mudelit on siiani edukalt rakendatud kõige enam Norras ja Taanis, kus see on aidanud väga mitmeid probleeme efektiivselt lahendada. Kui hästi see sobitub meie keskkonda, kui palju tuleb mudelit meie tingimustele kohandada, missugused saavad olema selle mudeli kõige tugevamad küljed ja tõhusamad rakendusvaldkonnad ning missuguste raskustega selle rakendamisel tuleb arvestada – kõike seda hakkame ühiselt kogu kooliperega eeloleval õppeaastal avastama.